On tutkittu, että jopa 20 % Googlessa tehdyistä mainosklikkauksista voivat olla kilpailijoiden tai bottien tekemiä. Tämä aiheuttaa saen, että suunniteltu mainosbudjetti ei pääse täyteen potentiaaliin ja se menee hukkaan. Varsinkin suuremmilla mainosbudjeteilla tämä on liiketoiminnallisesti suuri riski.
- ClickCeasella säästetään rahaa haitallisista klikkauksista. Mainoksia ei näytetä mainoksia enää haitallisille klikkaajille, esim. IP-osoitteen tai klikkauskäyttäytymisen perusteella. ClickCease tunnistaa myös onko mainoksen klikkaaja robotti vai ihminen.
- Mainoskampanjan tulokset ovat huomattavasti paremmat ja tiedetään, että mainosten klikkaajat ovat oikeita ostoaikeissa olevia henkilöitä.
- Palvelu tarjoaa tietoa siitä, miten paljon mainonnassa ollaan säästetty hukkaklikkauksia ja voidaan analysoida estettyjen klikkaajien toimintaa.
Tarjoamme Menestyjä-pakettimme asiakkaille ClickCease-turvapaketin, joka tunnistaa haitalliset klikkaukset ja tehostaa mainosbudjetin käyttöä. Näin markkinointibudjetti ei valu hukkaan haitallisten klikkausten vuoksi.
Järjestelmä tunnistaa väärällä tavalla toimivat klikkaajat ja estävät heidän pääsyn mainoskampanjoihisi. Yksi klikkaus mainoksellesi voi olla monen euron arvoinen, joten tällaiset haittaklikkaukset maksavat sinulle paljon rahaa pitkässä juoksussa.
Ottamalla ClickCease-turvapaketin käyttöön, säästämme sinulle enemmän rahaa ja saamme kaikki rahat käytettyä turvallisesti oikeille asiakkaille. Jotkut ihmiset saattavat huvikseen klikkailla maksavia mainoksia tajuamatta sitä, että se maksaa mainostajalle paljon rahaa. Sitä ei enää tarvitse tapahtua.
Voit lukea ClickCease -ohjelmistosta lisää ClickCeasen verkkosivuilla.