Markkinoinnin uudistaminen

Onko yrityksesi markkinointi jäänyt ajasta jälkeen ja markkinoinnin uudistaminen on tullut ajankohtaiseksi? Mikäli kaipaat ajatuksia markkinoinnin uudistamiseen, tutustu ajatuksiimme tällä sivulta ja uudistu nyt!

Uudistu nyt
Markkinoinnin uudistaminen

Mitä markkinoinnin uudistamisessa täytyy ottaa huomioon?

Hienoa, että olet tehnyt päätöksen uudistaa markkinointiasi! Sinun tulee kuitenkin ottaa muutama asia huomioon.

Markkinointi on muuttunut.

Markkinointi on muuttunut.

Perinteinen markkinointi ei enää toimi. Nykyään tarvitaan hyvää sisältöä ja pitkäjänteistä tekemistä.

Uudistu nyt
Data ja markkinointi

Pienilläkin muutoksilla voi saada paljon aikaan.

Markkinointi on monivaiheista. Tutki dataa ja katso miten tulokset kehittyvät pienten muutosten kautta.

Uudistu nyt
Markkinoinnin tavoitteet

Tee muutos tavoitteet edellä.

Laadi selkeät tavoitteet ja linkki niiden ja käytännön tekemisen välille, jotta onnistut.

Uudistu nyt
80%
Yrityksistä epäonnistuu markkinoinnissa alimitoitettujen resurssien tai osaamisen puutteen takia.
20%
Yrityksistä ottaa mukaan markkinointikumppanin ja ymmärtää, että markkinointi maksaa itsensä takaisin.
99/ kk
Meidän kanssamme pääset alkuun jopa alle satasella kuukaudessa. Sen jälkeen sinä voit keskittyä omaan liiketoimintaasi ja siihen, mitä sinä osaat parhaiten.
100%
Tyytyväisyystakuulla. Mikäli et jostakin syystä hyödy palveluistamme, jatkamme eri suuntiin.
Sisältömarkkinointi

Panosta uuden ajan sisältömarkkinointiin.

Huono sisältö on yksi tämän päivän kompastuskivistä monelle yritykselle. Sisältömarkkinoinnin ei tarvitse olla sosiaalisen median rummutusta, vaan sitä voi tehdä monessa muussakin kanavassa esimerkiksi verkkosivuilla tai tapahtumissa. Tärkeintä on auttaa asiakasta ostopolun eri vaiheissa.

Uudistu nyt

Sisältömarkkinoinnilla saat parhaat tulokset pitkässä juoksussa.

Hyvien sisältöjen avulla parannat asiakaskokemusta ja herätät yrityksesi tarinan eloon. Luot vakuuttavuutta uusien asiakkaiden silmissä, kun kerrot mitä olet saanut aikaan ja mistä asiakkaasi voisivat hyötyä.

Perinteinen markkinointi

Uuden ajan sisältömarkkinointi

Ei puhuttele asiakasta samalla tavalla kuin ennen.
Herättää asiakkaan mielenkiinnon!
Pohjautuu usein maksulliseen ja kalliiseen mainostilaan.
Voidaan saada hyviä tuloksia orgaanisesti!
Ei tue asiakkaan ostopolkua.
Kuljettaa asiakasta kohti ostopäätöstä!
Ei auta asiakasta myynnin jälkeen.
Sisältö voi tarjota apua esim. tuotteen käyttöönotossa!
Markkinoinnilla on lyhytaikainen vaikutus.
Sisältömarkkinointi voi auttaa kasvussa vuosia eteenpäin!

Luotamme pitkäjänteiseen yhteistyöhön.

Pitkäjänteinen markkinointiyhteistyö tuo yleensä parhaita tuloksia. Datan pohjalta tehdyt oikeat päätökset saadaan valjastettua yrityksesi menestystekijöiksi, jonka kautta pysyt mukana kilpailussa!

Uudistu nyt
Luotamme pitkäjänteiseen yhteistyöhön

Mutkaton, luotettava ja erinomainen palvelu.

Pohditko vaihtoehtoja markkinoinnin uudistamisen kumppaniksi? Näin nykyiset asiakkaamme kertovat yhteistyöstä meidän kanssamme.

"YIPI on ollut erinomainen, ystävällinen ja luotettava kumppani. Suosittelen heitä ehdottomasti muillekin."

Proact

Tri. George Darko

Yrittäjä, ProAct Psychology App.
Lainaus

"Yhteistyö oli helppoa ja mutkatonta, toivottavasti se saa vielä jatkoa!"

Skene ry

Mirja Salo

Puheenjohtaja, Skene ry
Lainaus

"Kampanjan käynnistymisen jälkeen meille on tullut selvästi enemmän yhteydenottoja. Viikon varauskalenteri on täyttynyt kokonaan, mitä aiemmin ei tapahtunut. Eli homma on selvästi toiminut!"

Seahunters Logo

Zacharias Lindberg

Toimitusjohtaja, Seahunters Oy
Lainaus

"Myyntini on kasvanut selkeästi yhteistyön jälkeen. Esimerkiksi kesäaikana minula ei ollut vuosiin näin paljon hommaa ja en osaa kuvitella, mikä olisi kannattanut tehdä vielä paremmin. Olen todella tyytyväinen ja voin suositella palveluja varauksetta muille!"

Meilort Logo

Pauli Tarpila

Yrittäjä, Meilahden ortopediatekniikka Oy
Lainaus
Nuoli vasemmalle
Nuoli oikealle
Markkinointitiimi

Markkinointia ei tarvitse tehdä omin päin.

Mikäli kasaatte markkinointitoimet yhden henkilön varaan kuten moni muu yritys, olet juuri oikeassa paikassa. Tee muutos tähän virheeseen. Tästä eteenpäin, ajattele markkinointia investointina ja hyödynnä siihen resursseja, jotta se voi muuttua tuottavaksi. Mikäli et ole varma miten saat markkinoinnin tuottavaksi, käänny meidän puoleen ja me kerromme miten.

Uudistu nyt

Kun vanha ei toimi, pyydä meidät avuksi.

"Kun vaadittuja tuloksia ei synny, täytyy silloin tehdä jotain uutta. Uudistamalla markkinointisi meidän kanssamme saat ulkopuolisen näkemyksen toimintasi kehittämiseksi."

Jere Halme

Jere Halme

Jere on yrittäjä ja YIPI Oy:n toimitusjohtaja.

Uudistuja-pakettimme on suunniteltu sinulle, kun uudistat markkinointiasi.

Kun haluat uudistaa markkinointiasi, valitse meidät kumppaniksesi. Tulemme mukaan markkinoinnin uudistamisen avuksi sisältöjen kehittämiseen ja markkinointiin, jotta yrityksesi saadaan paremmin näkyville ja kiinnostavaksi.

Uudistu nyt
  • Verkkosivun uudistus

    Rakennetaan kokonaan uusi tai kunnostetaan vanha verkkosivustosi uudenlaiseksi kokonaisuudeksi, jolla myynti saadaan kasvuun.

  • Sisältömarkkinointi

    Kehitetään orgaanista näkyvyyttä ja kiinnostavuutta sisältömarkkinoinnin ja hakukoneoptimoinnin avulla. Mukaan myös maksullinen mainonta tukemaan kasvua!

  • Dataojhautuva markkinointi

    Kehitetään markkinointia pitkäjänteisesti ja tehdään muutoksia datan pohjalta, jotta markkinoinnista saadaan parhaat hyödyt irti.