< Takaisin markkinointi palveluna -sivulle
Osa Onnistuja ja Menestyjä pakettejamme

Asiakasreferenssien hallinta

Asiakasreferenssit ovat yksi tärkeimpiä asioita ostopolun varrella, kun asiakkaasi harkitsee tuotteen tai palvelun ostamista. Näytä siis rohkeasti mitä olet saanut aikaan! Hallinnoimme asiakasreferenssejä puolestasi osana Onnistuja- sekä Menestyjä-pakettejamme. Näin referenssit esitetään oikealla tavalla verkkosivustollasi ja eri kanavissa, ja saavat asiakkaillesi luotettavan mielikuvan yrityksesi liiketoiminnasta.

  • Luottamus on yksi t√§rkeimpi√§ tekij√∂it√§, mik√§ ostajalla on mieless√§. N√§yt√§ siis rohkeasti ja selke√§sti miten olet aiemmin tehnyt asiakasprojekteja.
  • Referenssien esitt√§minen ei ole pelk√§st√§√§n sinua itse√§si varten, mutta my√∂s asiakastasi. Pid√§mme huolen, ett√§ asiakas n√§ytt√§ytyy my√∂s hyv√§ss√§ valossa referenssitarinassa.
  • Hakukoneoptimoidusti tehty asiakasreferenssi toimii hyv√§n√§ mainoksena my√∂s hakukoneissa. Jos joku etsii vastaavalle toteutukselle ratkaisua, h√§n l√∂yt√§√§ sen sinun asiakastarinoistasi.

Me suomalaiset olemme todella hyviä tekemään asioita, mutta huonoja kertomaan siitä. Sen vuoksi asiakastarinat ovat yksi parhaimpia keinoja näyttää muille miten olet onnistunut asiakkaidesi kanssa. Vaikka asiakastarinaa ei katsottaisikaan niin se nostaa entisestään vakuuttavuutta yrityksestäsi ostajan mielessä.

Huomioithan, että referenssitarinoita ei saa tehdä ilman asiakkaan antamaa kirjallista tai suullista lupaa. Sen vuoksi on tärkeää haastatella asiakasta ja selvittää tietyt asiat, mitä referenssiin kirjataan. Sisällön ei kannata kertoa pelkästään siitä mitä on tehty, vaan minkälaisia ongelmia asiakkaalta on ratkaistu. Me hoidamme kaikki nämä asiat puolestasi, jotta yrityksesi on luotettavampi potentiaalisten asiakkaidesi silmissä.

< Takaisin markkinointi palveluna -sivulle