Hakukoneoptimoitu sisällöntuotanto tuo pitkäaikaista markkinoinnin kasvua. Sisällöt jäävät vaikuttamaan pitkäksi aikaa ja ne paranevat ajan myötä entisestään. Sisällöt tuovat näkyvyyttä hakukoneissa, mutta myös helpottavat asiakaspalvelua, parantavat asiakaskokemusta sekä kasvattavat asiakkaan mielikuvaa yrityksesi asiantuntijuudesta.
Kokeilepa etsiä Googlesta jotain “ajatonta” sisältöä. Huomaat ensimmäisten tulosten joukossa olevan artikkeleita, jotka ovat monet julkaistu jo kauan aikaa sitten. Artikkelin toimivuus paranee enemmän ajan kanssa ja se toimii "ilmaisena mainoksena" vuosienkin päästä.
Mitä palvelumme eri sisältömäärät tarkoittavat?
Toteutamme valitsemastasi palvelupaketista riippuen optimoitua sisältöä joko kuukausittain, kaksi kertaa kuussa tai viikottain verkkosivustollesi.
Tavallisesti tämä tarkoittaa SEO-optimoituja laajempia blogiartikkeleita, analyysiimme pohjautuvilla avainsanoilla. Tarvittaessa mukaudumme ja optimoimme verkkokaupan tuotetekstejä tai vanhoja sisältösivuja sovitun mukaisesti.
Mikäli tarvitset muiden kanavien sisällöntuotantoa tai teknisiä SEO-toteutuksia, palvelemme myös projektina. Kysy lisää yhteydenottolomakkeella!
Ihmiset etsivät hakukoneista vastauksia
Ihmiset käyttävät hakukoneita etsimään vastauksia kysymykseen tai ongelmaan. Hakukoneesta tietoa etsivä on usein myös virittäytynyt ostamaan tuotteita tai palveluja. Mikäli sisältösi ja tuotteesi osaavat vastata parhaiten näihin ongelmiin, on silloin todennäköistä, että asiakas ostaa sinun palveluitasi tai ottaa yhteyttä. Parhaiten toimivat sisällöt tulevat ensimmäisenä tuloksena hakukoneesta.
Hakukoneoptimointi on pitkässä juoksussa erittäin tärkeä markkinointistrategia digitaalisissa kanavissa. On kuitenkin huomionarvoista, että sisältö tulee tehdä oikealla tavalla, jotta se näkyy hakukoneessa. Me erikoistumme hakukoneoptimoituun sisällöntuotantoon ja toteutamme sen osana palvelujamme, jossa tutkimme datan perusteella mitä asiakkaasi etsivät ja mistä he ovat kiinnostuneita, jotta saat enemmän myyntiä. Teemme sisältöä myös riittävän usein ja riittävän paljon, sillä se on usein vedenjakaja, joka erottaa hakukoneen onnistujat ja häviäjät.
Esimerkki hakukonesijoituksen vaikuttavuudesta:
Tämän tutkimuksen mukaan jopa 28.5 % Googlen hakutuloksista klikkaavat ensimmäistä linkkiä. Luku puolittuu jo toiseen linkkiin mentäessä ja kymmenes hakutulos saa vain 2.5 % klikkauksista. Hakukoneoptimointi on siis erittäin tärkeää ja edullinen tapa saada verkkosivustolle liikennettä ja luoda vakuuttavuutta potentiaalisten asiakkaiden keskuudessa.