Twitter-mainonta palveluna

Twitter-mainonta palveluna

Twitter-mainonta tavoittaa päätöksentekijät.

Twitterissä keskustellaan ajankohtaisista aiheista, yleensä asiapitoisella painotuksella. Siksi Twitter toimiikin hyvin B2B-markkinoilla brändin kasvattamisessa.

Tietoa Twitter-mainonnasta

Mitä Twitter-mainonta pitää sisällään?

Twitter-markkinointi

Markkinoi Twitterissä sisältöjen avulla

Twitterissä saat näkyvyyttä tekemällä muille käyttäjille relevanttia sisältöä, joko käyttämällä hashtageja joita ihmiset seuraavat tai saamalla ihmiset seuraamaan sinua, jolloin heille tulee sinun sisältöäsi uutisvirtaansa.

Twiitin mainostaminen

Twiitin mainostaminen

Voit käyttää Twitterin työkaluja sekä maksaa twiittisi eli tekstipostauksesi näkyvyyden kasvattamisesta. Twiittisi tulee näkymään muiden uutisvirrassa ilman, että heidän tarvitsee seurata sinua.

Trendin mainostaminen

Trendin mainostaminen

Twitterissä nousee esille käyttäjän etusivulle monesti käytetyt hashtagit ja niistä tulee listaus suosituimpien trendien mukaan. Voit käyttää omaa hashtagiäsi ja käyttää Twitterin palveluita sen nostamiseksi top listaukseen.

Twitter käyttäjätilin mainonta

Käyttäjätilin mainonta

Käyttäjätilejä voi myös tuoda esille Twitterin mainostyökalujen avulla. Tuottamasi sisältö tulee esille käyttäjien uutisvirtaan samalla tavalla kuin he seuraisivat tiliäsi tai hashtagejäsi.

Vinkki Twitter-mainontaan

Minkälainen on hyvä Twitter-mainos?

Hyvä Twitter-mainos herättää ihmisissä erilaisia tunnereaktioita. Kun saat herätettyä tunteen, ihmiset saattavat joskus jopa jatkaa keskustelua, jonka myötä postauksesi saa enemmän näkyvyyttä. Kun Twiittisi jaetaan, merkitään tai siitä tykätään paljon,  Twiittisi näkyvyys kasvaa ja mainoskampanjaan ei tarvitse lisätä varoja loputtomasti.

Parhaimmillaan tunnereaktio voi jättää muistijäljen ja vaikuttaa ihmisen ostopäätökseen. Onko sinulla edessä Twitter-kampanjan suunnittelu? Pyydä meidät avuksi ja toteutetaan Twitter-mainonta palveluna, niin saadaan aikaan parhaat tulokset!

Twitter syöte
“ YIPI on auttanut yritystämme monipuolisesti sivustojen kehittämisessä sekä kasvussa ja tuottanut laadukasta sisältöä niin sivuillemme, kuin myös somekanaviin. Yhteistyö on ollut mutkatonta ja toimivaa. Voin suositella palveluita hyvillä mielin! ”
Digio Logo
Digio Media Oy
Affiliate-markkinointiyritys
Asiakastarina

Asiakkaamme kertovat sen parhaiten.

Olemme asiakkaidemme strateginen markkinointikumppani. Autamme asiakkaitamme Twitter-mainonnassa ja monessa muussa markkinoinnin osa-alueessa. Saat meiltä henkilökohtaista ja asiantuntevaa palvelua, joka tähtää aina hyviin tuloksiin.

Palveluihimme luottavat jo monet eri alojen toimijat.
SeahuntersMeilortProactSkene ryDigio MediaeCount
Mistä aloitetaan?

Twitter-mainonta suunnittelusta toteutukseen

Twitter-mainonta tavoittaa päätöksentekijät. Mutta mistä aloittaa Twitter-mainonta? Mikäli omat resurssit ei riitä, hätä ei ole tämän näköinen. Me autamme sinua!

Vaihe 1

Tavoitteet ja suunnittelu

Suunnittelu on Twitter-mainoinnassakin kaiken A ja O. Pohditaan yhdessä kenelle mainostetaan ja mikä on haluttu lopputulos.

Vaihe 2

Mainosten suunnittelu

Suunnitellaan näyttävä, brändisi mukainen mainospaketti Instagramiin, jonka avulla viesti menee perille.

Vaihe 3

Twitter-mainonta palvelu

Toteutamme Twitter-mainonnan palveluna ja varmistamme, että tulokset paranevat ajan myötä ja tavoitteisiin päästään.

Usein kysytyt kysymykset

Lisätietoa Twitter-mainonnasta.

Alla vastauksia yleisimpiin kysymyksiin Twitter-mainonnasta, mahdollisimman yksinkertaisesti selitettynä.

Mitä Twitter-mainonta on?

Twitterissä postaillaan satoja miljoonia twiittejä päivittäin ja niiden joukkoon on omien julkaisujen helppo jäädä piiloon. Silloin voidaan hyödyntää Twitter-mainontaa. Mainostamiseen on olemassa monia yksinkertaisia ominaisuuksia sekä ei alarajaa hinnalle, joten nyt on oiva aika miettiä Twitteriä. Vaikka käyttäjä ei seuraisi sinua, voit silti päästä mainoksella hänen uutisvirtaansa. Voit myös mainostaa kokonaista käyttäjätunnusta ja näyt ihmisten seuraamissuosituksissa. Twitterissä käytetään tageja mitä seuraamaalla käyttäjä saa valitsemaansa sisältöä näkyviin, suositut tagit näkyvät käyttäjän uutisivirran sivuosassa. Maksamalla rahaa voit päästä suoraan suosituksi tagiksi.

Voinko tehdä itse Twitter-mainontaa?

Tottakai, Twitterin mainonnan palveluita on yksinkertaista käyttää ja voit kokeilla minkälaiselta mainoksen tekeminen tuntuu. Tärkeää on muistaa, että asiakkaalle tulee antaa selkeä komento mitä halutaan tehdä. Oli se sitten "Lue lisää artikkelista" tai "Tästä ostamaan tuote", hyvin menestyvä mainos ohjaa aina jonnekkin. Aloita luomalla mainostili Twitteriin, valitse mitä haluat saavuttaa mainoksillasi, valitse miten paljon olet valmis maksamaan mainokseen liittyvistä toimenpiteistä esimerkiksi klikkauksesta, valiyse kohderyhmä, mainoksen tyyppi ja aloita mainonta. Monivaiheinen prosessi opastaa jokaisessa kohdassa ja voit aloittaa mainonnan Twitterissä jo tänään.

Miksi minun kannattaa mainostaa Twitterissä?

Alustana Twitter on saanut lähiaikoina varsinkin todella paljon suosiota ja sitä on alettu käyttää Suomessakin jo laajasti. Twitter ei kuitenkaan ole kovinkaan suosittu mainosalusta ja siksi se on myös melko edulinen tapa tehdä mainontaa. Koska mainostajia ei ole yllin kyllin, asiakkaat huomaavat mainokset ja reagoivat niihin herkemmin. Käyttäjäkunta on ikäluokaltaan laidasta laitaan ja tavoitat esimerkiksi päättäjätason ihmiset siellä, joka toimii vaikkapa B2B-markkinoinnissa.

Mistä tiedän tarvitsenko Twitter-mainontaa?

Twitter on tutkimusten mukaan se paikka, missä kannattaa tehdä uuden tuotteen lanseeraaminen. On paljon todennäköisempää että tavoitat asiakkaasi uutta tuotetta julkaistaessa, jos Twitter on mukana mainonnassasi. Tavoitat sieltä myös päättäjätason ihmiset, varsinkin yritysten välisessä liiketoiminnassa. Siitä huolimatta Twitter on hieman rentoutunut aiempaan verraten ja voit olla myös hieman vapaampi kuin muissa kanavissa. Reagoi muiden julkaisuihin ja tee omia postauksia pilke silmäkulmassa. Twitterin yleisö kasvaa kokoajan ja sen käyttävät ovat halukkaita reagoimaan yritysten tileihin.

Mitä Twitter-mainonnassa tulee ottaa huomioon?

Seuraa minkälaista sisältöä Twitterissä on. Minkälaisella tagilla meinaat lähteä viemään omaa tuotettasi maailmalle, onko se suosittu vai vähemmän suosittu? Kannattaa seurata miten isot yritykset tai muut mainostajat hyödyntävät alustaa ja ottaa oppia niistä. Vaikka Twitterin merkkimäärä on rajallinen, postauksessa käytettävää 280 merkkiä ei ole pakko käyttää kokonaan. Esimerkiksi Lego teki näyttävän kampanjan käyttämällä vain kahta sanaa, hymiötä ja videota. Ihmiset selailevat nopeasti Twitteriä ja kiinnostus tulee herättää myös pienessä ajassa.

Miten paljon Twitter-mainonta maksaa?

Twitter-mainonta maksaa juuri sen verran kuin olet valmis maksamaan. Voit määrittää klikkauksille oman hinnan ja Twitterin ohjelmisto määrittää mitkä mainokset näkyvät asiakkaille. Suuremmalla hinnalla pääset nopeammin näkyville. Jos haluat mainonnan tapahtuvan meidän avullamme, otamme kiinteän summan mainosbudjettiisi perustuen komissiona. Et maksa ylimääräisistä tutkimuksista, tekstin suunnittelusta, analysoinnista tai graafisesta suunnittelusta. Kiinteä hinta ilman piilotettuja lisäkustannuksia.

Miten kauan kestää Twitter-mainonnan tuloksissa?

Kuten muukin sosiaalisen median mainonta, Twitter-mainonnalla voidaan saada nopeitakin tuloksia aikaan, koska viesti saadaan nopeasti asiakkaan ruudulle. Yleensä tuloksiin vaikuttavat budjetti sekä tietenkin itse mainos ja mainostettava tuote. Mikäli tuote on sopiva ja markkinoitu oikealle yleisölle oikealla tavalla, voit kehittää Twitter-mainontaa suoraan muokkaamalla budjettiasi suuremmaksi. Mainontaa skaalaamalla saat lisää lisää näkyvyyttä ja todennäköisesti enemmän kauppaa, mikäli sama toimi pienemmälläkin mainosbudjetilla.

Miksi jatkuvaa Twitter-mainonnan kehittämistä tulee tehdä?

Kuten mikä tahansa mainontaa tarjoava palvelu, niin myös Twitter antaa sinulle selkeät analytiikat ja luvut siitä, miten mainoksesi menestyvät. Ota oppia hyvistä mainoksista ja tee samanlaisia myös jatkossakin. Voi olla että ennen suosittu aihe ei enään olekkaan niin mielenkiintoinen ja siksi kannattaa kokeilla välillä jotain muuta näkökulmaa. Pysy kartalla miten kannattaa mainostaa tänä päivänä ja minkälaiset asiat toimivat Twitterissä parempaan lopputulokseen päästäksesi.

Ota yhteyttä

Laitetaan Twitter-mainonta kuntoon.

Etsitkö hyvää markkinoinnin kumppania Twitter-mainontaan tai johonkin muuhun projektiin? Toteuta Twitter-mainonta palveluna kanssamme ja saavutetaan parhaat tulokset yhdessä. Ota yhteyttä!

Kiitos viestistäsi!
Oops! Something went wrong.