Kuten aiemmissakin kohdissa käy ilmi, hyödynnämme dataa erityisen paljon palvelujemme toteuttamisessa, koska siten saadaan parhaat tulokset näkyvyyden kasvattamisessa. Hyödynnämme Googlen sekä SurferSEO:n tarjoaman datan lisäksi Onnistuja ja Menestyjä -paketeissamme SEMRushin analytiikkaa, jonka avulla saamme vielä yksityiskohtaisempaa dataa kilpailijoista sekä avainsanojen kehittymisestä.
- SEMRush on yksi suosituimmista ja parhaimmista markkinoilla käytettävistä hakukoneoptimoinnin työkaluista.
- SEMRush yhdistää monta eri datalähdettä yhteen ja helposti seurattavaan paikkaan. SEMRush parantaa siten hakukoneoptimointiin käytettävien työtuntien tehokkuutta.
- Mahdollistaa uusien teknisempien ominaisuuksien hyödyntämistä, kuten kilpailijoiden avainsanat, backlinkit ja tekninen hakukoneoptimointi.
SEMRushin avulla voimme tarkastella helposti miten kilpailijasi menestyvät ja minkälaisia toimia tehdään omille sivuillesi, että näkyvyyttä voidaan parantaa. Kilpailijat voivat olla bränditunnettavuudessa paljon sinua edellä, joten heidän liikenteensä on isompaa ja siitä saadaan nopeasti vinkkejä omiin kehityskohteisiin.
Kilpailijadatan ja muiden hyödyttävien ominaisuuksien lisäksi saamme myös jatkuvaa dataa sivuston teknisestä hakukoneoptimoinnista. Sivuston koodissa olevia asioita saadaan sen avulla kehitettyä entistä paremmaksi ja käyttäjä- sekä hakukoneystävällisemmäksi.
Suurin merkitys SEMRushin käyttämisessä resurssien tehostuminen. Kaikki tieto on yhdessä paikassa ja tiedon avulla saadaan kehitettyä sivustosi hakukonelöydettävyyttä entistä tehokkaammin.
Voit lukea lisää SEMRushista SEMRushin verkkosivuilla.