Digimarkkinointi palveluna

Digitaalinen markkinointi palveluna

Digitaalinen markkinointi tuo lisää asiakkaita.

Digitaalinen markkinointi on monipuolinen kokonaisuus. Brändin tunnettuus. Kiinnostavuus. Myynti. Asiakaspalvelu. Lisämyynti. Asiakkuuksien kehittäminen. Ne kun hanskaat, saat tuloksia aikaan. Mikäli et itse ehdi tai osaa, YIPI auttaa!

Tietoa digitaalisesta markkinoinnista

Mitä digitaalinen markkinointi pitää sisällään?

Kehitä asiakaskokemusta digitaalisella markkinoinnilla

Kehitä asiakaskokemusta

Digitaalinen markkinointi kulkee kautta linjan, näkyvyyden kehittämisestä ostopäätöksen läpi, mahdolliseen asiakkuuden jälkihoitoon. Tärkeintä on huolehtia asiakaskokemuksesta, koska asiakas on aina tärkein.

Näkyvyyden kehitys

Kasvata näkyvyyttä

Näkyvyyttä voidaan kehittää monipuolisesti digitaalisissa kanavissa: sosiaalisessa mediassa, verkkosivujen hakukoneoptimoinnilla tai maksetun mainonnan avulla. Löydetään yhdessä parhaat keinot!

Digimarkkinointi parantaa kiinnostavuutta

Paranna kiinnostavuutta

Älä tee melua tyhjästä! Kun asiakkaasi ovat löytäneet sinut, miten varmistat sen, että erotut kilpailijoista? Tuotteen, palvelun ja yrityksesi täytyy olla tarpeeksi houkutteleva, jotta erotut eduksesi kilpailijoista.

Toiminnan kehittäminen digimarkkinoinnilla

Kehitä toimintaa

Toimiiko asiakaspalvelu ja myynnin jälkeiset toimet oikein? Miten varmistat, että kaikki osastosimitä tehdään? Digitaalinen markkinointi voi tukea myös toiminnan kehittämisessä ja parhaimmillaan kirkastaa yksilöille "miksi" yrityksesi tekee tiettyjä asioita.

Myynti ja markkinointi kulkevat käsi kädessä

Digitaalinen markkinointi kulkee kautta linjan.

Digitaalinen markkinointi tukee sekä asiakaspolkua ja myyjien työtä. Voittava digitaalinen markkinointi tarkoittaa kemiallista yhdistettä, jossa tieto liikkuu, asiakas tietää mitä ostaa ja myyjä tietää mitä myy. Parhaassa tapauksessa luot oman yhteisön sosiaalisessa mediassa saat aidon yhteyden ja luottamuksen asiakkaidesi kanssa.

Yksin pelkkä puhelimitse tehtävä asiakaspalvelu tai myynti on mennyttä aikaa. Nykyaikana asiakas ottaa sinuun yhteyttä sosiaalisessa mediassa tai käy läpi verkkosivut, josko sieltä löytyisi chat-työkalu tai muu yhteydenottokanava. Vaihtoehtoja pitää olla, mutta muista, että sen pitää olla linjassa markkinoinnin strategiasi kanssa. Pidä asiakkaasi tyytyväisenä ja saat lisämyyntiä!

Digitaalinen markkinointi tuo lisää asiakkaita. Tarvitsetko apua digitaaliseen markkinointiin? Ota yhteyttä ja hoidetaan digitaalinen markkinointi palveluna.

Myynti ja markkinointi kättely
“ YIPI on auttanut yritystämme monipuolisesti sivustojen kehittämisessä sekä kasvussa ja tuottanut laadukasta sisältöä niin sivuillemme, kuin myös somekanaviin. Yhteistyö on ollut mutkatonta ja toimivaa. Voin suositella palveluita hyvillä mielin! ”
Digio Logo
Digio Media Oy
Affiliate-markkinointiyritys
Asiakastarina

Asiakkaamme kertovat sen parhaiten.

Olemme asiakkaidemme strateginen markkinointikumppani. Autamme asiakkaitamme digitaalisessa markkinoinnissa ja monessa muussa markkinoinnin osa-alueessa. Saat meiltä henkilökohtaista ja asiantuntevaa palvelua, joka tähtää aina hyviin tuloksiin.

Palveluihimme luottavat jo monet eri alojen toimijat.
SeahuntersMeilortProactSkene ryDigio MediaeCount
Mistä aloitetaan?

Ulkoista digitaalinen markkinointi osaavalle kumppanille.

Toteutamme digitaalisen markkinoinnin asiakaslähtöisesti, dataohjautuvasti ja yksinkertaisesti niin, että saamme hyviä tuloksia aikaan.

Vaihe 1

Tavoitteet ja suunnittelu

Määritellään yhdessä digitaalisen markkinoinnin suunnitelma ja luodaan edellytykset onnistumiselle.

Vaihe 2

Aloitusprojekti

Toteutetaan suunnitelman mukainen digitaalisen kanavien kehitys ja luodaan voittava myynti- ja markkinointisuppilo joka kasvattaa näkyvyyttä, kiinnostavuutta ja parantaa toimintaa.

Vaihe 3

Jatkuva kehitys

Seurataan mittareita ja kehitetään digitaalista markkinointia systemaattisesti datan avulla, koska vain niin tehdään oikeita päätöksiä.

Usein kysytyt kysymykset

Lisätietoa digitaalisesta markkinoinnista.

Alla vastauksia yleisimpiin kysymyksiin digitaalisesta markkinoinnista, mahdollisimman yksinkertaisesti selitettynä.

Mitä digitaalinen markkinointi on?

Digitaalinen markkinointi kattaa kaiken markkinoinnin, mikä ei ole fyysistä. Se sisältää sosiaalisen median, kotisivut, mainosnäytöt, Google-mainonnan, SMS-viestit ja monta muuta. Kokoajan digitaalisemmassa maailmassa mahdollisuudet ovat rajattomat. Perinteiseen fyysiseen markkinointiin verrattuna voit tavoittaa ihmisiä kotisohvalta koska vain ilman, että olet itse paikan päällä. Kun ihmiset selaavat nettiä, voi mainoksesi pompata näytölle tai kun he katsovat televisiota, voit näkyä mainoskatkoilla.

Voinko tehdä itse digitaalista markkinointia?

Tottakai, esimerkiksi kotisivut on todella helppo pistää pystyyn erilaisten julkaisujärjestelmien avulla sekä saada ne näkyville Googlessa. Digitaalisen markkinoinnin kirjo on kuitenkin niin laaja, että se vaatii jonkin verran ymmärrystä ja aikaa. Mikäli omat resurssit tai osaaminen ei riitä kaiken miettimiseen, kannattaa markkinointi silloin ulkoistaa. Me autamme sinua markkinointiin liittyvissä kysymyksissä. Olemmehan strateginen markkinointikumppasi!

Miksi minun kannattaa tehdä digitaalista markkinointia?

Kilpailu on nykyaikana nopeatempoista ja globaalia. Sinun tulee jäädä asiakkaiden mieleen ja hyvin toteutettu digitaalinen markkinointi auttaa tässä varmasti. Mikäli yrityksesi tai tiimisi on pieni, erottaudu joukosta kokeilemalla jotakin uutta, koska pienenä toimijana olet ketterämpi ja pystyt tekemään paljon nopeammin asioita! Digitaalisessa markkinoinnissa yleensä ahkera ja pitkäjänteinen tekeminen palkitaan.

Mistä tiedän tarvitsenko digitaalista markkinointia?

Jos sinulla ei ole digitaalista näkyvyyttä, sitä kannattaa silloin kehittää. Aloita kotisivuista ja niiden kehittämisestä, sillä ihmisten on paljon helpompi löytää tietoa palveluistasi ja tuotteistasi sen myötä. Vaikka yrityksesi olisi jo menestyvä ilman digitaalista markkinointia, niin tehostat myyntiä entisestään tekemällä mainoskampanjoita ja vaikuttavaa sisältöä, joka auttaa asiakastasi vaikkapa pulmatilanteessa. Voit myös helpottaa työntekijöidesi työtä tarjoamalla hyviä verkkoresursseja vaikkapa myyntityön tueksi.

Mitä digitaalisessa markkinoinnissa tulee ottaa huomioon?

Kotisivut toimivat käyntikorttinasi digitaalisessa maailmassa ja niiden tulee toimia paremmin kuin kilpailijoidesi sivut. Parhaimmillaan digitaalinen markkinointi ja hyvin suunniteltu sisältö voivat parantaa asiakaskokemusta ja olla ratkaiseva tekijä sen kannalta, kenen luokse asiakkaat lopulta päätyvät. Digitaalinen markkinointi voi olla myös osa yrityksesi asiakaspalvelua ja voit saada luotua sen kautta ainutlaatuisen yhteyden asiakkaidesi kanssa, josta perinteinen markkinoija voi vain haaveilla.

Digitaalisen markkinoinnin hinta?

Digitaalisessa markkinoinnissa hinta määräytyy usein tarpeesi mukaan. Kotisivut on helppo tapa saada halpaa näkyvyyttä tekstisisältöjen muodossa, mutta jos haluat saada mainoksesi MM-jääkiekon mainoskatkolle, joudut varmasti maksamaan siitä maltaita. Onneksi järjestelmät ovat kehittyneet niin pitkälle, että esimerkiksi Tutustu mitä kaikkea digitaalinen mainonta ja markkinointi pitää sisällään blogissamme Digimarkkinoinnin hinta - läpinäkyvää vai ei ja saat vielä enemmän tietoa aiheesta!

Kenelle digitaalinen markkinointi sopii?

Digitaalinen markkinointi sopii mille tahansa yritykselle ja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta melko usein mille tahansa kohderyhmälle. Sinun tulee aina miettiä kenelle olet mainostamassa tuotteitasi ja suunnitella sisältö sen mukaisesti. Jos myyt tuotteet Suomessa, et varmaankaan halua näkyä ulkomailla. Siirtämällä fyysisen markkinoinnin digitaaliseen maailmaan, voit laajentaa toimialuettasi huomattavasti. Jos tuotteet on helppo postittaa, voit aloittaa myynnin minne päin maailmaa tahansa. Vastaava näkyvyys ei olisi mahdollista ilman interneti tuomia mahdollisuuksia.

Miksi jatkuvaa digitaalista markkinointia tulee tehdä?

Mainoskampanjoiden tuloksia on helppo mitata sekä kotisivujen liikennettä voi analysoida niin monella eri tapaa, että aina löytyy jotain parannettavaa. Jatkuva kehittäminen lukuihin perustuen parantaa mainontaa käytettyjä resursseja. Ihmisten ostokäyttäytyminen muuttuu jatkuvasti ja et voi tietää tavoittaako entinen tyylisi asiakkatia samalla tavalla, kuin mitä digitaalinen mainonta voisi saada aikaan. Ota meihin yhteyttä ja laitetaan digitaalinen markkinointi kuntoon!

Ota yhteyttä

Laitetaan digitaalinen markkinointi kuntoon.

Etsitkö hyvää markkinoinnin kumppania digitaaliseen markkinointiin tai johonkin muuhun projektiin? Toteuta digitaalinen markkinointi palveluna kanssamme ja saavutetaan parhaat tulokset yhdessä. Ota yhteyttä!

Kiitos viestistäsi!
Hups! Jotain meni vikaan.