LinkedIn-mainonta palveluna

LinkedIn-mainonta palveluna

LinkedIn-mainonta tavoittaa ostajat ja työnhakijat.

LinkedInin kautta tavoitat yritysten edustajat, ostajat tai  työnhakijat. Tätä ammattilaisverkoston mainospotentiaalia ei kannata jättää huomiotta!

Tietoa LinkedIn-mainonnasta

Mitä LinkedIn-mainonta pitää sisällään?

LinkedIn sponsoroitu sisältö

Sponsoroitu sisältö

Pääset sponsoroidulla sisällöllä suoraan ammattilaisten uutisvirtaan. Voit tehdä kuvamainoksia, videomainoksia tai karusellimainoksia. Pääset kätevästi esittelemään sisältöäsi halutulle kohteelle.

LinkedIn viestimainos

LinkedIn InMail-viestimainos

Voit lähettää kampanjalla suoraan Linkedin InMail-viestejä potentiaalisten asiakkaiden viestilaatikkoon. LinkedIn viestien avaamis- ja vastausprosentti ovat huomattavasti suurempia kuin sähköposteissa.

Dynaamiset LinkedIn-mainokset

Dynaamiset mainokset

Voit tehdä myös dynaamisia mainoksia, jotka personoituvat henkilön eri kiinnostuksenkohteiden tai muiden ominaisuuksien perusteella. Käyttäjä saa persoonallista sisältöä.

LinkedIn tekstimainos

LinkedIn tekstimainos

Tekstimainokset ovat simppeleitä, esimerkiksi Linkedinin sivupalkissa näkyviä mainoksia, jotka voit määrittää maksulliseksi vain, jos asiakas klikkaa mainosta. Kätevä tapa huomata toimiiko mainoskampanja vai ei.

LinkedInillä tavoitat juuri ne oikeat henkilöt

LinkedIn-mainonnan hyödyt.

Linkedin-mainonta tavoittaa ostajat ja työnhakijat. LinkedIn mainonnalla tavoitat ammattilaisten verkoston, jotka eivät kuluta pelkästään humoristista vapaa-ajan sisältöä. LinkedInissä ollaan enemmän ura- ja saavutuskeskeisiä. Saat viestisi perille päättäjätason ihmisille tai vaikkapa työnhakijoille, kun etsit täydellistä osaajaa palkkalistoillesi.

Monet käyttävät Linkediniä työvälineenään, joten voit tavoittaa yrityksen päättäjän suoraan ja saada tärkeän tapaamisen tai kaupat samantien. Mutta miten LinkedIn-mainonta kannattaa toteuttaa? Ota meidät avuksi ja hoidetaan LinkedIn-mainonta palveluna.

Linkedin kirjautumissivu mobiilissa
“ YIPI on auttanut yritystämme monipuolisesti sivustojen kehittämisessä sekä kasvussa ja tuottanut laadukasta sisältöä niin sivuillemme, kuin myös somekanaviin. Yhteistyö on ollut mutkatonta ja toimivaa. Voin suositella palveluita hyvillä mielin! ”
Digio Logo
Digio Media Oy
Affiliate-markkinointiyritys
Asiakastarina

Asiakkaamme kertovat sen parhaiten.

Olemme asiakkaidemme strateginen markkinointikumppani. Autamme asiakkaitamme LinkedIn-mainonnassa ja monessa muussa markkinoinnin osa-alueessa. Saat meiltä henkilökohtaista ja asiantuntevaa palvelua, joka tähtää aina hyviin tuloksiin.

Palveluihimme luottavat jo monet eri alojen toimijat.
SeahuntersMeilortProactSkene ryDigio MediaeCount
Mistä aloitetaan?

LinkedIn-mainonta tehty helpoksi.

Tiedätkö miten LinkedIn-mainonta toteutetaan? Mikäli et, tehdään yhteistyötä ja saavutetaan yhdessä hyviä tuloksia!

Vaihe 1

Kohderyhmien määritys

Määritellään LinkedIn-mainoskampanjasi tavoitteen mukainen kohderyhmä ja listat, keille mainoksia esitetään.

Vaihe 2

Mainossuunnittelu

Suunnitellaan näyttävä, brändisi mukainen mainospaketti LinkedIniin, jonka avulla viesti menee perille.

Vaihe 3

LinkedIn-mainonta palvelu

Toteutamme LinkedIn-mainonnan palveluna. Optimoimme kampanjaa datan avulla jatkuvasti, jotta tulokset paranevat ajan myötä.

Usein kysytyt kysymykset

Lisätietoa LinkedIn-mainonnasta.

Alla vastauksia yleisimpiin kysymyksiin LinkedIn-mainonnasta, mahdollisimman yksinkertaisesti selitettynä.

Mitä LinkedIn-mainonta on?

LinkedIn on ammattilaisten verkosto, joka toimii ns. ansioluettelon ja sosiaalisen median yhdistelmänä. Sinne ei kuitenkaan julkaista samalla tavalla sisältöä, vaan kaikki liittyy jollain tavalla työhön tai yleisesti omiin saavutuksiin. LinkedIn-mainonnan kautta saat lisänäkyvyyttä tuotteelle, palvelulle tai vaikkapa avoimelle työpaikalle ja tavoitat juuri oikeat ammattilaiset kauppojen eteen päin viemiseksi.

Voinko tehdä itse LinkedIn-mainontaa?

LinkedIn-mainontaa voi tehdä myös itse. LinkedInissä on hyvät opastukset mainonnan tekemiseen ja voit päättää millä hinnalla lähet sitä tekemään. Mikäli alusta on sinulle uusi, kannattaa hieman tutkia minkälaista sisältöä siellä tuotetaan ja mikä menestyy parhaiten. Jos omat resurssit tai aika ei riitä, me autamme mielellämme sinua tekemään LinkedIn-mainontaa hyvillä tuloksilla.

Miksi minun kannattaa mainostaa LinkedInissä?

LinkedIn-markkinointi mahdollistaa kohderyhmäsi tavoittamisen. Kannattaa miettiä minkälaista tuotetta olet mainostamassa ja sopiiko se alustalle. Mainoksiin reagoivat ihmiset ovat esillä omilla nimillään ja saat takuulla näkyvyyttä, varsinkin jos teet mielenkiintoista sisältöä. Yhä useampi ihminen on alkanut käyttämään LinkedIniä omalla työajallaankin myynnin edistämiseksi. Tavoitat mainonnallasi ammattilaisia, jotka ovat töissä. Mikä sen parempi ajankohta tavoittaa asiakas, kuin omalla työpaikallaan?

Mistä tiedän tarvitsenko LinkedIn-mainontaa?

Sopivatko tuotteesi tai palvelusi ammattilaisverkoston mainostettavaksi? Oletko etsimässä itsellesi uusia tekijöitä yritykseesi tai oletko kenties vuokraamassa työntekijöitä muihin yrityksiin? Sitten suosittelemme LinkedInin hyödyntämistä markkinoinnissasi. Jos perinteiset sähköpostiviestit kyllästyttävät, voit alkaa tekemään mainontaa LinkedInissä suorilla viesteillä. Niitä avataa kymmeniä prosentteja todennäköisemmin kuin perinteisiä sähköposteja, ja pääset suoraan pikaviestimen avulla reaaliaikaisiin viesteihin käsiksi ja jatkamaan keskustelua luontevasti.

Mitä LinkedIn-mainonnassa tulee ottaa huomioon?

LinkedIn on virallisempi ja asiallisempi kuin muut sosiaalisen median kanavat. Tee sisällöstäsi siis asiallista, mutta pyri olemaan mielenkiintoinen sekä tunteita herättelevä, niin saat ihmiset reagoimaan mainontaasi. Ota huomioon kohderyhmäsi ja valitse mainonnan kohteeksi oikea yleisö tavoitteidesi mukaisesti. Voit määrittää mainonnan tyypistä riippumatta esimerkiksi minkä kokoisessa yrityksessä työskentelee tai mitä koulua on käynyt.

Miten paljon LinkedIn-mainonta maksaa?

LinkedInissä on muutamia maksullisia tapoja tehdä mainontaa: Suorat viestit, mainoksen klikkaukseen perustuva tai mainoksen näkyvyyteen perustuva. LinkedInissä pitää valita hinta, minkä olet valmis maksamaan klikkauksista. Jos klikkauksesi hinta on liian matala, voi olla ettei mainostasi päästä näkemään. Keskiarvolta klikkaushinta on melkein tuplasti minimiä(2$) suurempi. Voit valita myös vaihtoehdoksi näkyvyysperusteisen hinnoittelun, milloin maksat pelkästä näkymisestä, etkä mainokseen reagoimisesta tai klikkauksista.

Miten kauan kestää saada tuloksia LinkedIn-mainonnassa?

Riippuen tarjoamista palveluistasi tai myymistä tuotteistasi, samantien näkyvät tulokset eivät ole ikinä varmoja. Jos kuitenkin mainontasi perustuu vaikkapa uusien työnhakijoiden hankkimiseen, on tämä alusta siihen vallan mainio. Muutamia kampanjoita tehdessäsi huomaat mikä toimii ja voit sen perusteella kehittää mainontaasi paremmaksi. Jos haluaa suoria tuloksia, silloin klikkausperusteiset mainokset antavat sinulle suoraan viitteitä mainostesi menestymisestä.

Miksi jatkuvaa LinkedIn-mainonnan kehittämistä tulee tehdä?

Kuten kaikessa mainonnassa, tulee myös LinkedIn-mainontaa kehittää aikaisempiin kampanjoihin perustuen. Jos näet mikä toimii, hyödynnä sitä uusissa mainoksissa. Minkälaisiin InMail-viesteihin vastataan, tee ja mainosta niitä uudestaan. Minkälainen mainos kerää eniten klikkauksia, tee samanlaisia lisää. Jos et osaa hyödyntää vanhoja mainoskampanjoita mainonnassasi, ei ole mitään järkeä edes mainostaa. Mistä voit tietää mikä toimii ja mikä ei jos et opi virheistäsi sekä onnistumisistasi? Tee erilaisia asioita, tutki mikä toimii, kehitä hyviä oppimalla huonoista ja tee menestyvää LinkedIn-mainontaa.

Ota yhteyttä

Laitetaan LinkedIn-mainonta kuntoon.

Etsitkö hyvää markkinoinnin kumppania LinkedIn-mainontaan tai johonkin muuhun projektiin? Toteuta LinkedIn-mainonta palveluna kanssamme ja saavutetaan parhaat tulokset yhdessä. Ota yhteyttä!

Kiitos viestistäsi!
Hups. Jotain meni vikaan.