Google-mainonta - yksinkertaisesti parempia tuloksia
Haluatko lisää myyntiä verkosta? Me hoidamme Google-mainonnan palveluna, aina onnistuneesti!
Haluatko lisää myyntiä verkosta? Me hoidamme Google-mainonnan palveluna, aina onnistuneesti!
Google-mainonta on Googlen verkostossa tapahtuvaa mainontaa eri puolella internetiä. Verkostoon kuuluvat Google-haku, Googlen hakukumppanit sekä Display-verkosto.
Google Ads -verkosto kattaa jopa 90 % internetin käyttäjistä. Siksi se on erinomainen mainosalusta potentiaalisten asiakkaidesi tavoittamiseen eri kohderyhmissä.
Me YIPI:llä olemme tehostaneet lukuisien asiakkaidemme Google-mainontaa. Kun haluat lisätä verkkokauppasi myyntiä tai saada lisää tarjouspyyntöjä verkosta - laita viestiä nyt tai jatka lukemista!
Hyvä Google-mainonta edellyttää analytiikan hyödyntämistä ja asiantuntemista. Näistä se koostuu:
Avainsana- ja kilpailijatutkimus luo edellytykset Google-mainoskampanjan onnistumiselle.
Laskeutumissivu on sivu, jonka asiakas kohtaa ensimmäisenä klikattuaan Google-mainostasi.
Hakusanamainonta on Google-mainonnan perustyyppi, jossa mainostajat maksavat näkyvyydestä hakukoneessa käytetyillä avainsanoilla.
Display -ja hakuverkostomainonta ovat tapoja tavoittaa käyttäjiä Google-mainonnan kautta. Niiden avulla mainoksesi näkyvät erilaisilla verkkosivuilla ja Googlen hakukumppaneiden tuloksissa.
Google Ads mainonnan analytiikka on tärkeä Google-mainonnan menestystekijä, sillä se mahdollistaa mainosten tehokkuuden ja tulosten seurannan sekä parannusten tekemisen.
Pohditko jotakin Google-mainontaan liittyvää? Tässä kysymyksiä ja vastauksia aiheesta. Mikäli tarvitset enemmän apua, ota rohkeasti yhteyttä!
Ota yhteyttäGoogle-mainonnan mainosbudjetti riippuu monista tekijöistä, kuten tavoitteistasi, kohderyhmästäsi ja kilpailutilanteesta. Esimerkiksi jos tavoitteena on saada näkyvyyttä laajalle kohderyhmälle tai kilpailla suosituilla avainsanoilla, tarvitaan suurempi mainosbudjetti. Toisaalta, jos avainsanatutkimus on tehty perusteellisesti ja kohderyhmä on selkeä, pienempi budjettikin voi riittää.
Ensiksi on tärkeää määritellä tavoitteet ja budjetoida sen mukaan. Suosittelemme aloittamaan pienellä budjetilla, esimerkiksi 100-500 eurolla kuuakudessa ja kasvattamaan budjettia ajan mittaan, kun onnistumisia tulee esimerkiksi yhteydenottojen tai verkkokaupan myynnin muodossa. Seuraa mainonnan tehokkuutta ja tee tarvittavat muutokset budjettiin ja kohdennukseen analytiikan perusteella. Kun mainonta toimii, voit nostaa budjettia. Silloin tiedät, että rahasi eivät mene hukkaan.
Googlen Display -verkosto on Googlen mainosverkosto, joka tarjoaa mainostajille mahdollisuuden näyttää mainoksia miljoonilla verkkosivuilla ja sovelluksissa. Mainostajat voivat kohdentaa mainoksia tiettyihin kohderyhmiin ja sijoittaa ne eri formaateissa, kuten teksti- kuva- tai videomainoksina eri paikkoihin. Googlen Display -verkosto on erittäin tehokas tapa saada laajaa näkyvyyttä tai kohdentaa mainonta oikealle kohderyhmälle.
Hakukumppanit ovat Googlen kumppaneita, jotka tarjoavat Googlen hakutuloksia omiin hakukoneisiinsa. Hakukumppanit ovat erittäin arvokkaita mainostajille, sillä ne tarjoavat mahdollisuuden saada näkyvyyttä laajemmalle kohderyhmälle, jotka eivät käytä tavallista Google-hakua. Hakukumppaneiden kautta tehty mainonta on myös verrattain edullisempaa, kuin pelkästään Google-haussa tehty mainonta.
Kyllä, voit tehdä Google-mainonnan alusta alkaen itse. Googlen Ads-käyttöliittymä on suunniteltu niin, että mainoksia voidaan luoda ja hallinnoida mainoksiaan melko helposti. Googlen tukisivut ja -videot tarjoavat runsaasti tietoa ja ohjeita Google-mainonnan aloittamiseen ja hallinnoimiseen.
Kuitenkin, vaikka Google-mainonnan voi tehdä itse, on suositeltavaa harkita ammattilaisen apua erityisesti silloin, jos sinulla ei ole aiempaa kokemusta tai jos tavoitteena on saavuttaa mahdollisimman hyvät tulokset. Ammattilainen auttaa sinua määrittämään tavoitteet, suunnittelemaan strategian, kohdentamaan mainokset oikealle kohderyhmälle ja seuraamaan mainonnan tehokkuutta. Näin saavutat todennäköisesti parempia tuloksia, ja säästät aikaa ja rahaaa sen sijaan, että käyttäisit omaa aikaasi mainonnan tekemiseen ja asioiden selvittämiseen.
Google-mainoksiin kannattaa tehdä muutoksia säännöllisesti, sillä se auttaa sinua saavuttamaan paremmat tulokset kilpailun muuttuessa. On tärkeää seurata mainonnan tehokkuutta ja tehdä tarvittavat muutokset kohdennukseen, avainsanoihin ja budjettiin. Esimerkiksi jos mainonta ei tuota tarpeeksi konversioita, on tarpeen tarkistaa kohdennus ja avainsanat. Jos budjetti ei riitä saavuttamaan tavoitteitasi, on syytä harkita budjetin kasvattamista.
Muutoksia pitää tehdä säännöllisesti, mutta ei liian usein, koska Googlen mainosalgoritmilta vie jonkin aikaa tekemiesi muutosten oppimiseen. Ajallisesti suosittelemme tekemään muutokset mainoksiin vähintään kerran kuukaudessa, ja tarkistamaan mainonnan tehokkuus ja tulokset vähintään kerran viikossa. Tämän lisäksi on tärkeää muuttaa mainoksia eri sesonkien ja tarjouskampanjoiden aikana, esimerkiksi kampanjan päättyessä tai tarjousten vaihtuessa.
Hyvä mainoksen laskeutumissivu on selkeä, informatiivinen ja käyttäjäystävällinen. Hyvä laskeutumissivu täyttää mainoksen lupaamat odotukset ja tarjoaa käyttäjälle tarvittavan tiedon, tuotteen tai palvelun jota hän etsii. Laskeutumissivulla on myös selkeä kutsu toimintaan, kuten "Osta nyt" tai "Rekisteröidy" painike.
Erittäin tärkeää on, että laskeutumissivulla on yhteys mainoksen teemoihin ja se tarjoaa relevanttia tietoa käyttäjälle. Se on myös optimoitu käytettäväksi eri laitteilla, kuten älypuhelimilla ja tietokoneilla. Laskeutumissivun tulee myös latautua riittävän nopeasti ja se tarjoaa helppokäyttöisen navigointijärjestelmän. Näin varmistetaan, että käyttäjän kokemus on miellyttävä ja hän löytää tarvitsemansa tiedot helposti.
Kun valitset kumppania Google-mainontaan, on tärkeää valita yritys, jolla on riittävä kokemus ja asiantuntemus aiheesta. On suositeltavaa valita yritys, jolla on hyvät referenssit ja joka pystyy tarjoamaan esimerkkejä aiemmin toteutetuista projekteista. Ota myös huomioon tarpeesi ja se, että saat riittävän kokonaisvaltaista palvelua Google-mainonnan suunnitteluun, toteutukseen ja kehittämiseen.
Tämän lisäksi on tärkeää, että kumppani ymmärtää toimialaasi ja on valmis kuuntelemaan erityistoiveitasi, jota siihen liittyy. Hyvä kommunikaatio on perusedellytys yhteistyön onnistumiselle. Suosittelemme myös, että varmistat kumppanisi asiantuntemuksen vähintään Google Partner -sertifikaatilla. Tämä takaa sen, että yrityksellä on ajantasainen tieto Googlen mainospalveluista. Yhteistyö ammattitaitoisen kumppanin kanssa auttaa sinua saavuttamaan parempia tuloksia ja säästämään aikaa ja rahaa.
Autamme verkkokauppiaita saamaan enemmän asiakkaita edullisemmalla asiakashankinnan kustannuksella.
Autamme palveluyrityksiä kasvattamaan tyytyväistä asiakaskuntaa, joka palaa aina uudelleen.
Hankimme urakoitsijoille enemmän keikkaa, jotta he voivat keskittyä tuottavan työn tekemiseen.
Tuomme myynnille lisää liidejä ja yhteydenottoja onnistuneemmalla markkinoinnilla.
Autamme yrittäjiä rakentamaan vakuuttavamman brändin, kun liiketoimintaa halutaan kasvattaa.
Tuemme markkinointitiimejä silloin, kun tärkeät projektit täytyy saada onnistumaan aikataulussa.
Kun valitset meidät Google-mainonnan kumppaniksesi, saat käyttöösi monipuolisen kokemuksemme, nopean palvelun ja monia muita hyviä asioita, jotka takaavat huipputuloksia ja erinomaisen mainonnan tuoton:
Tilaa meiltä esimerkiksi seuraavat työt Google-mainontaan ja onnistu markkinoinnissa.
Eikö Google Ads tilisi toimi kuten pitää? Me olemme sertifioitu Google-partner, joka osaa konsultoida sinua ja tehdä kampanjoistasi tehokkaampia.
Tilaa Google Ads tilin auditointi
Pohditko miksi kilpailijasi näkyy paremmin Googlessa tai mitä avainsanoja asiakkaasi käyttävät? Luota dataan ja tee onnistuneempi kampanja kanssamme.
Tilaa avainsana- ja kilpailijatutkimus
Haluatko lisää liidejä, eli yhteydenottoja sähköpostiin tai puhelimitse verkosta? Me teemme onnistuneet Google-mainonnan kampanjat puolestasi.
Tilaa Liidlikampanja verkkosivustollesi
Haluatko kehittää verkkokauppasi myyntiä? Me maksimoimme verkkokauppasi mainonnan tuoton onnistuneella Google-mainonnalla.
Tilaa Myyntikampanja verkkokaupallesi
Räätälöimme markkinointipalvelumme sinun tarpeittesi mukaan. Valitse markkinoinnin kuukausipalvelumme tai kertaluonteinen projekti. Me autamme sinua onnistumaan!