Hakukoneoptimointi ja sisällöntuotanto maksimoivat kasvusi

Hakukoneoptimointi ja sisällöntuotanto tuovat pitkäaikaista kasvua digitaalisissa kanavissa. Meidän kanssamme onnistut niiden toteuttamisessa.

Hakukoneoptimoitu sisällöntuotanto

Jo kymmenet yritykset onnistuvat markkinoinnissa kanssamme

MIKSET SINÄKIN?

Näissä autamme sinua onnistumaan

Hakukoneoptimointi ja sisällöntuotanto

Hakukoneoptimointi ja sisällöntuotanto

Mahdollistamme kilpailukykysi kehittymisen laadukkaan hakukoneoptimoinnin ja sisällöntuotannon avulla.

Google Ads mainonta ja mainostilan ostaminen

Google-mainonta ja mainostilan ostaminen

Autamme sinua ostamaan Google-mainontaa fiksummin, kun haluat paremman tuoton mainontaan käyttämillesi euroille.

Markkinoinnin konsultointipalvelut

Markkinoinnin konsultointipalvelut

Konseptoimme kanssasi parempia tuotteita, palveluja ja bisnestä, kun haluat kestävää liiketoiminnan kasvua.

Hakukoneoptimoitu sisällöntuotanto tuo pitkäaikaisia tuloksia
Hakukoneoptimointi (SEO) pähkinänkuoressa

Mitä hakukoneoptimoitu sisällöntuotanto on?

Hakukoneoptimointi, eli SEO (eng. Search Engine Optimization) ja siihen liittyvä sisällöntuotanto ovat kulmakivi nykyaikaisen markkinoinnin toteuttamisessa.

Lyhyesti sanottuna hakukoneoptimoinnin tavoitteena on kehittää verkkosivustoa siten, että se palvelee asiakkaitasi paremmin. Näin erotut eduksesi kilpailijoista ja saat korkeamman hakutulossijoituksen Googlessa. 

Hyvä hakutulossijoitus on paitsi kustannustehokasta markkinointia, mutta myös keino rakentaa luotettavuutta potentiaalisten asiakkaiden silmissä.

Lue miten se tehdään
HakukoNEoptimoitu sisältö

Keskity SEO:ssa näihin

Keskity hakukoneoptimoinnissa seuraaviin asioihin, jotta onnistut:

Avainsana- ja kilpailijatutkimus ovat tärkeitä markkinoinnin työkaluja, joiden avulla hakukoneoptimointi saadaan tehtyä laadukkaasti.

  • Avainsanatutkimuksessa selvitetään millä hakusanoilla potentiaaliset asiakkaasi etsivät tuotteitasi tai palveluitasi verkossa.
  • Kilpailijatutkimuksessa taas pyritään ymmärtämään miten kilpailijasi markkinoivat tuotteitaan ja millaisia tuotteita he tarjoavat.
  • Analysoitujen tietojen pohjalta verkkosivuille voidaan suunnitella laadukasta sisältöä ja tehtyä muu verkkosivujen optimointi siten, että se palvelee asiakkaitasi paremmin.
  • Perusteellinen tutkiminen antaa myös paremmat menestymismahdollisuudet kilpailijoista erottautumiselle sekä paremmalle sijoitukselle Googlen hakutuloksissa.
Laadukas sisältö vaatii avainsana- ja kilpailijatutkimuksen

Tärkeitä osa-alueita verkkosivuston optimoinnissa ovat käytettävyys ja käyttäjäkokemus (eng. UX, User Experience), sekä verkkosivuston sisällön optimointi.

  • Käytettävyys ja käyttäjäkokemus (UX) tarkoittaa verkkosivustosi suunnittelua ja rakentamista niin, että se on sen käyttäjälle mahdollisimman helppokäyttöinen ja miellyttävä käyttää.
  • Käyttäjäkokemukseen liittyvät paitsi sivustosi nopeus, myös sivuston rakenteellinen suunnittelu, navigaatio ja muut visuaaliset elementit, jotka helpottavat lukemista ja käyttöä.
  • Hyvä käyttäjäkokemus palvelee molempiin suuntiin: sekä hakukoneita indeksoivien robottien ja asiakkaidesi näkökulmasta.
  • Sisällön optimointi tarkoittaa sisällön tuottamista ja järjestämistä niin, että se vastaa käyttäjien tarpeita ja Google-hakuja.
Hyvä käyttäjäkokemus ja sisältö varmistavat hyvän sijoituksen Googlen hakutuloksissa

Hakukoneoptimoitu sisällöntuotanto on sisällön tuottamista tavalla, joka tukee verkkosivuston näkyvyyttä hakukoneissa.

  • Oikeiden avainsanojen käyttäminen auttaa hakukoneita ymmärtämään, mitä sivustosi käsittelee ja miten se liittyy eri hakuihin, joita ihmiset tekevät.
  • Sisällön optimointi, järjestäminen ja esittäminen selkeässä muodossa tekee verkkosivustostasi helpommin selattavan, sekä paremmin löydettävän hakukoneissa.
  • Itse sisältö ja sen optimointi on tekstin ja erilaisten metatietojen kirjoittamista siten, että hakukoneet ymmärtävät sivulla olevaa tietoa. Tämä edellyttää hakusanojen oikeanlaista käyttöä niin määrällisesti, kuin laadullisesti esim. blogi- ja verkkosivuteksteissä.
  • Asiakkaiden tarpeita vastaava laadukas sisältö pitää käyttäjäsi kiinnostuneina ja saavat heidät vierailemaan sivustollasi uudelleen.
Sivun sisältö kannattaa suunnitella huolella, jotta asiakkaasi palaavat uudelleen

Linkkien rakentaminen ja takaisinlinkkaukset (eng. Backlink) toimivat hakukoneille merkkinä siitä, että sivustosi on relevantti ja luotettava. Tämä lisää sivuston liikennettä ja parantaa hakutulossijoitusta.

  • Sisäisten linkkien rakentaminen tehdään oman sivustosi sisällä, esim. alasivujen ja blogien ristiinlinkityksellä sekä ulospäin menevillä linkkauksilla.
  • Sisäisten linkkien rakentamisen avulla käyttäjien navigointi sivullasi helpottuu, ja hakukone ymmärtää sivustosi rakennetta paremmin.
  • Ulkoinen hakukoneoptimointi ja backlinkit tarkoittavat muilta sivustoilta tulevia linkkejä sinun sivustollesi. Niitä voidaan tehdä erilaisten verkostojen, kuten esimerkiksi vierasblogien tai sosiaalisen median avulla.
Linkkien rakentaminen ja backlinkit lisäävät sivuston auktoriteettia

Verkkosivujen analytiikka ja jatkuva kehitys ovat tärkeitä tekijöitä verkkosivuston suorituskyvyn parantamisessa.

  • Verkkosivujen analytiikkaa seurataan erilaisten analytiikka- ja seurantatyökalujen avulla.
  • Työkalujen avulla voidaan selvittää, miten käyttäjäsi käyttävät verkkosivustoa, mikä sisältö on heidän mielestään kiinnostavaa ja millaisia ongelmia käyttäjillä esiintyy.
  • Kun verkkosivustoa kehitetään jatkuvasti analytiikan perusteella, päästään paremmin jäljille siitä mitkä ovat juuri oikeita toimenpiteitä Google-näkyvyyden kehittymiselle ja asiakaskokemuksen parantamiselle.
  • Analytiikka antaa myös hyvät eväät sisällöntuotannon suunnittelulle ja tekemiselle.
SEO vaatii jatkuvaa kehitystä ja sisällön päivittämistä
Tämän sinä haluat tietää hakukoneoptimoinnista

Kysymyksiä ja vastauksia

Pohditko jotakin hakukoneoptimointiin tai sisällöntuotantoon liittyvää? Tässä kysymyksiä ja vastauksia aiheesta. Mikäli tarvitset enemmän apua, ota yhteyttä!

Ota yhteyttä

Miten pääsen Googlen ykkössivulle?

Paljonko hakukoneoptimointi maksaa?

Onnistuuko hakukoneoptimointi itse tehtynä?

Miten nopeasti hakukoneoptimointi tuottaa tuloksia?

Kuinka valitsen oikean kumppanin hakukoneoptimointiin?

Mitä hakukoneoptimoidun sisällön tuottaminen vaatii?

Asiakastarina markkinointi
Asiakkaamme kertovat

Näin onnistumme kanssasi

“Olemme saaneet enemmän laadukkaita tarjouspyyntöjä uusilta asiakkailta sen jälkeen, kun aloitimme markkinoinnin YIPI:n kanssa. Ehdoton plussa yhteistyöstä ja asiakaspalvelusta - kaikki hoituu helposti ilman turhia välikäsiä.”

“Myyntini on kasvanut selkeästi yhteistyön jälkeen. Olen todella tyytyväinen ja voin suositella palveluja varauksetta muille!”

“Suomesta on vaikea löytää sisällöntuottajaa, jolla on ymmärrystä Web3:sta ja kryptovaluutoista. YIPI hanskaa loistavasti molemmat ja oli no-brainer aloittaa yhteistyö. Homma on toiminut loistavasti.”

“Ostimme hakukoneoptimoinnin ja maksettua Google-mainontaa. Viikottainen varauskalenterimme on täyttyi kokonaan, mitä ei aiemmin tapahtunut. Homma toimii!”

“Palvelu on ylittänyt odotukset ja sen myötä saan uusia asiakkaita säännöllisesti kilpaillulla toimialalla. YIPI on ollut erinomainen, ystävällinen ja luotettava kumppani. Suosittelen heitä ehdottomasti muillekin.”

“Yleensä meidän toimialalla on tammikuussa hiljaista. Lisäsimme YIPI:n ehdotuksesta Google-mainosbudjettia ja nyt meillä on enemmän töitä kuin koskaan!”

Kaikki asiakastarinat
Apua monenlaisille tekijöille

Ratkaisemme sinun markkinointitarpeesi

Verkkokauppiaille

Autamme verkkokauppiaita saamaan enemmän asiakkaita edullisemmalla asiakashankinnan kustannuksella.

Palveluyrityksille

Autamme palveluyrityksiä kasvattamaan tyytyväistä asiakaskuntaa, joka palaa aina uudelleen.

Urakoitsijoille

Hankimme urakoitsijoille enemmän keikkaa, jotta he voivat keskittyä tuottavan työn tekemiseen.

Myynnille ja myyntijohdolle

Tuomme myynnille lisää liidejä ja yhteydenottoja onnistuneemmalla markkinoinnilla.

Yrittäjille

Autamme yrittäjiä rakentamaan vakuuttavamman brändin, kun liiketoimintaa halutaan kasvattaa.

Markkinointitiimeille

Tuemme markkinointitiimejä silloin, kun tärkeät projektit täytyy saada onnistumaan aikataulussa.

Simppelit Markkinointipalvelut

Kuukausipalveluna tai projektina, yksinkertaisesti

Räätälöimme markkinointipalvelumme sinun tarpeittesi mukaan. Valitse markkinoinnin kuukausipalvelumme tai kertaluonteinen projekti. Me autamme sinua onnistumaan!

Markkinointi kuukausipalveluna

Kun haluat markkinoinnille selkeän yhteistyömallin, joka jatkuu ja joustaa tilanteen mukaan. Ota yhteyttä tai varaa tapaaminen ja saat räätälöidyn tarjouksen markkinoinnin kuukausipalvelusta.

Markkinointi palveluna

Kertaluonteinen projekti

Kun tiedät tarkalleen mitä tarvitset, mutta haluat ulkoistaa markkinoinnin tekemisen ammattilaiselle ja onnistua. Ota yhteyttä tai varaa tapaaminen ja saat räätälöidyn tarjouksen markkinointiprojektista.

Ota yhteyttä
Tutustu myös ajankohtaisiin sisältöihimme

Viimeisimmät uutiset ja blogisisällöt